Info lanjut sila ke web http://Info-CoswayFarmasi.blogspot.com
Facebook :https://www.facebook.com/MYCoswayFarmasi
Putus Tunang - Fizz Fairuz Bertunang Dengan Isteri Orang ~ Berita Online 24 Jam

Wednesday, February 20, 2013

4

Putus Tunang - Fizz Fairuz Bertunang Dengan Isteri Orang

  • Wednesday, February 20, 2013

  • Lagi cerita tentang pertunangan Fizz Fairuz. Pertunangan Fizz Fairuz hanya bertahan seminggu apabila pelakon itu memutuskan ikatan dengan tunangnya Ahad lalu, selepas mengetahui wanita berkenaan rupa-rupanya sudah bersuami.


    “Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang,” kata Fizz, 34, semalam.

    Pertunangan Fizz secara diam-diam dengan seorang wanita berusia 26 tahun di Kuantan, Pahang pada 10 Februari lalu, mengejutkan banyak pihak kerana sebelum ini dia hangat bercinta dengan pelakon, Almy Nadia, 27, sejak tujuh tahun lalu.

    “Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-olah ‘diatur’ oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun lalu,” katanya yang menyifatkan kemungkinan dia terkena buatan orang.


    Fizz berkata, empat hari selepas bertunang iaitu pada Khamis lalu, baru dia tahu tunangannya itu isteri kedua seorang usahawan berusia 40-an dan mereka bernikah di selatan Thailand beberapa tahun lalu.


    4 Responses to “Putus Tunang - Fizz Fairuz Bertunang Dengan Isteri Orang”

    riena ariena said...
    February 20, 2013 at 9:20 AM

    pulak...slma ni nape x selidik...hmmm...mcm2 dunia artis ni


    Buhairah Ramli said...
    February 20, 2013 at 9:30 AM

    Allah pay cash for what you done tu another person.


    DAENG PERANI said...
    February 20, 2013 at 10:15 AM

    lorgh~ ko dah berkepit bawak sana sini....xkan ko xtaw.....lgpn.....xkan suami die xtaw kot.....persoalan gak tue...... suami die xcari ker??? mcm mane leh taw......dah kuar sana sini kat internet ko kuar dgn die....xkan suami die xcari kot........ade sesapa leh jwb???


    Qaseh Balqis said...
    February 20, 2013 at 4:33 PM

    bodoh jugak ko ni Fizz Fairuz oiii!!!tue la , org ghairah nak bertunang, ko pun terhegeh nak bertunang............BINI org pun ko nak rembattt!!!!!!


    Post a Comment

    ShareThis

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...